Vahesumma
€0
Maksud ja shipping on arvutatud kell kassasse.
Laevandus 1.Impordi tollimaksud, maksud ja kulud, mis ei kuulu toote hind või postikulud .Need tasud on ostja vastutusel.Kui teie tolli on mingeid nõudeid raamatupidamisarvestuse kontrollimise ja heakskiitmise kohta, palun suhelda meiega enne saatmist,me teeme oma parima, et aidata teil vähendada kulusid. 2.Klient on kohustatud kõrvalises piirkonnas tasu (USD40) kui kuller kinnitab, et teie aadress kuulub kaugesse piirkonda. 3.Palun kontrollige oma riigi tolliasutus, et teha kindlaks, millised need täiendavad kulud on enne pakkumise/osta.Me kasutame DHL/EMS/FEDEX ja muud express meie rahvusvahelise veo ning kui saate valida DHL soovitame seda kasutada.kui eelistate teiste express, palun võtke meiega otse,Nad võtavad tavaliselt 5-8 tööpäeva jooksul tarne välja arvatud mõned kaug-ala 4.Kui teie Aadress, mille postkast , laevandusettevõtja keeldub tarne, nii et sa pead andma teisele aadressile. 5.Tavaliselt on viivitus näidata tarne staatus tarne uuendada süsteemi; võiksite jälgida oma objektide paar päeva hiljem.Garantii ja Tagastamise 1.Kõik meie esemed on testitud, et tagada tööta korralikult enne shipping. 2.Kõik meie esemed tulevad koos 12-kuulise Tootmine Garantii .Garantii ei kata kahju ebaõige paigaldamine, õnnetus, väärkasutusest, ebaõigest juhtmestik ja vale pinge tegutsevate 3.Klient vastutab tagasi laevandus tasu,Palun teavitage meid põhjus tellimuse tühistamise ja saata meile selge pildi või video tõendina.Tagastatud kaupade meile ilma aruanne ei ole töödeldud. 4.Garantii on kehtetu, kui: 1) Kahju, mis on põhjustatud: Liigset kulumist ja pisar, mustuse, kuritarvitatud, ebaõige paigaldamise või kasutamise, hooletuse, õnnetuse.(2) võimaliku kahju eest, mis on põhjustatud ebaõigest pakendite, kui ostjad tagastama toote meile.(3) Kui punkt oli lahti või remontinud mittevolitatud isik.Märkus 1.Palun esitage korrektne postiaadress ja kontaktandmed, sa tead, kuller firma tagastab paketi pärast proovinud, et saavutada kaks korda.Kui see juhtub ja ostja nõudmisel meil saata pakk, ostja peaks vastutama kõik tagasi ja saata postikulu.tänan teid mõistmise ja tähelepanu. 2. Me EI vastuta mis TAHES impordi maksu -, tolli-tasu, või tolli viivitamata .Kui pakk tagasi meile tõttu ostjad keelduvad maksmast üle tasu, siis EI oleks saata paki uuesti välja arvatud juhul, kui ostja täielik nimetatud tasu ja maksab KÕIK tagasi ja saata kulu.Ostja ei või tellimuse tühistada või taotleda toetust eelpool nimetatud põhjusel. 3.Soovitame küsida professionaalne paigaldada toodete ja paluge neil seda testida, enne installi, palun võtke meiega ühendust paigaldamisel küsimus juhtus.Siiski, me ei vastuta programmide installimine või desinstallimine. 4. Tulen hea, kui saad jäta meile positiivset tagasisidet, kus 5 Tärni , julgustab see meid ei paremaks ja paremaks.Kui teil on kunagi rahul, aga, palun andke meile teada, me teeme oma parima, et suurendada rahulolu.ÄRGE jätke neutraalne või negatiivne tagasiside, mis teeb haiget meile nii palju.täname oma arusaamist ja abi!Palun kirjuta meile enne lahkumist kõik negatiivne ja neutraalne tagasiside või avada mis tahes vaidlus Myfurniture.ee.
Teil on esemeid ei ole teie ostukorvi